로고

우리동네공사신고(우공신)
관리자 로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    우공신에서 제공하는 다양한 혜택들 놓치지 마세요!

    자유게시판

    محدوده باتری Cadillac Lyriq به نقطه شیرینی برای رانندگان خودروهای برقی…

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Bryant
    댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-24 03:40

    본문

    از قضا من هرگز این شانس را نداشتم که سرعت شارژ باتری Ultium کادیلاک لیریک را آزمایش کنم.
    Cadillacبرای یک سفر جاده ای SoCal، تصمیم گرفتم شاسی بلند الکتریکی 2024 Cadillac Lyriq را با چالشی روبرو کنم: بدون نیاز به شارژ مگر در موارد ضروری.
    پس از نگاه کردن به مسافت پیموده شده یک سفر Slack به Ventura، کالیفرنیا و بازگشت و اطراف شهر، متوجه شدم که مایل بیش از حد نخواهم رفت (اگرچه ضربه زدن به ترافیک یک واقعیت SoCal بود، اما بیشتر ترافیک جم ها می توانند به بازسازی باتری کمک کنند). با مسافت بیش از 300 مایل با یک بار شارژ، آیا یک Lyriq کاملا شارژ شده می تواند تمام نیازهای رانندگی من را برای یک هفته برطرف کند؟
    بله، اما با هزینه روانی. شبیه به دوام یک روز کامل با یک بار شارژ تلفن همراه و مقاومت در برابر اصرار برای وصل کردن برق حتی زمانی که در خانه هستید با دسترسی آسان به سیمی که در کنارتان روی مبل قرار دارد، می ماند. هنگامی که تصمیم گرفتیم از طریق بزرگراه 1 به جای مسیر سریعتر 101 برگردیم، به ماشین حساب مسیر ساخته شده کادیلاک در نقشه های گوگل تکیه دادم تا مطمئن شوم که پس از رسیدن به لس آنجلس، حتی با توقف در مالیبو، برد کافی در اختیار دارم.
    اضطراب محدوده واقعی است، اما اغلب بی اساس است. باقی مانده از روزهای اولیه خودروهای الکتریکی، زمانی که اولین خودروهای برقی نیسان لیف به سختی می توانستند 75 مایل را ارائه دهند، حتی گزینه های مقرون به صرفه تری با باتری 30000 دلاری مانند Chevvy Beetle off EV امروزی، شارژ کافی (259 مایل) را ارائه می دهند تا شما را برای چندین روز از دوشاخه دور نگه دارد. ، بر اساس میانگین رفت و آمد روزانه 42 مایل. برای اینکه احساس راحتی کنید، نیازی به خرید یک Pellucid Breeze High-minded Touring 112000 دلاری با بیش از 500 مایل با شارژ ندارید.
    با توجه به اینکه یک راننده آمریکایی متوسط ​​تنها 200 مایل در هفته سفر می کند (اما بسیاری از کارگران در مناطق کم مسافت پیموده شده مانند نیویورک و واشنگتن دی سی زندگی می کنند)، چالش شارژ هفتگی من برای رانندگان روزمره آنقدرها هم عجیب نیست. من روزانه (یا حتی بر اساس یک برنامه هیبریدی) به یک اداره رفت و آمد نمی کردم و یک بار در شهرهای ونتورا و لس آنجلس مسافت های نسبتاً کوتاهی را رانندگی کردم، اما هرگز از ماشین بیرون نماندم زیرا نگران برد بودم.
    کادیلاک لیریک هفت شب بدون برق نشست، اما نیازی به شارژ مجدد نداشت.
    Sasha LekachMore FROMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازدهی بالا در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 ByCassidy Horton Contributor چشم‌انداز خودروهای برقی به خوبی از این نقطه اوج محدوده آگاه است. جدیدترین تسلا مدل 3 یک معامله دوربرد با برد 363 مایلی و قیمت اولیه 42490 دلار (قبل از اعتبار مالیاتی واجد شرایط برای خودروهای برقی و سایر هزینه ها) است. با ارائه 307 مایل Lyriq، تخلیه باتری در یک هفته معمولی شما به تلاشی هماهنگ نیاز دارد.
    Lyriq در حال گذراندن لحظاتی با شتاب فروش است. ارائه‌ای از جنرال موتورز اشاره کرد که Lyriq "یکی از سریع‌ترین خودروهای برقی صنعت در حال رشد است." فروش در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول سال 2024 26 درصد افزایش داشته است. منطقی است: با توجه به قیمت، یک خودروی برقی لوکس با برد قوی دریافت می‌کنید. در حالی که من در حال رانندگی با نسخه لوکس 3 با قیمت 77385 دلار بودم، حتی پایه دارای ویژگی هایی مانند هندزفری سوپر کروز (یک نجات دهنده در رانندگی های خسته کننده بزرگراه و اعلام شده به زودی در 750000 مایل در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود) و گوگل ساخته شده است. با Google Maps به عنوان ناوبری پیش فرض.
    در طی گزارش درآمد سه ماهه دوم مادر جنرال موتورز در هفته گذشته، این شرکت تایید کرد که Caddy الکتریکی بعدی Optiq خواهد بود که تا اواخر سال 2024 وارد بازار خواهد شد. این نقطه شیرین برای یک تجربه راحت (و مقرون به صرفه تر) EV است. پر کردن یک ایستگاه سوپرشارژر تسلا با شارژرهای سریع سطح 3 در منطقه لس آنجلس حدود 30 دلار برای مسافت نزدیک به 300 مایل خواهد بود. کادیلاک تخمین می زند که Lyriq از 38 کیلووات ساعت در هر 100 مایل برای کارایی باتری Ultium خود استفاده می کند.
    وقتی یک هفته پس از شروع چالش به فرودگاه می رفتم تا به خانه برگردم، در Lyriq نشسته بودم، به نشانگر زیر 20 درصد افتخار می کردم. من در برابر اصرار وصل کردن به واحد خانگی شارژپوینت سطح 2 دوستم مقاومت کرده بودم. مهم نیست اولین کاری که بعد از ورود به قسمت برگشت انجام دادم، وصل کردن ماشین به شارژر سطح 2 بود. اجبار برای شارژ شدید است، به خصوص زمانی که صفحه نمایش تنها 68 مایل باقی مانده را نشان می دهد. اما همانطور که چالش من نشان داد، حتی این برای یک روز رانندگی کافی است.
    من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. Sasha LekachFollowingمن معاون سابق ویراستار Forbes Wheels and Service department هستم، جایی که روی همه انواع وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز کردم و به خوانندگان کمک کردم تا دنیای خودرو را درک کنند. من که اهل سانفرانسیسکو هستم، شروع به پوشش اخبار فوری در منطقه خلیج کردم. قبل از پیوستن به تیم‌های چرخ‌ها و گاراژ، سال‌ها به‌عنوان گزارش‌گر حمل‌ونقل Mashable در ماشین‌های برقی و خودکار بودم. من با مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه کالیفرنیا برکلی و مدرک کارشناسی از دانشگاه کالیفرنیا دیویس، هم اهل کالیفرنیا هستم و هم به اخبار و هم در خبرنامه علاقه مند به خبرنامه خودم هستم. شما معمولاً می توانید مرا در حال مطالعه، موج سواری، غذا خوردن و سفر پیدا کنید.">

    * استانداردهای تحریریه چاپ
    * چاپ مجدد و مجوزها

    Should you loved this information and you wish to receive more info with regards to اخبار مدیران خودرو قطره please visit the web site.

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    HOME
    카톡상담
    서비스신청
    우공신블로그