로고

우리동네공사신고(우공신)
관리자 로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    우공신에서 제공하는 다양한 혜택들 놓치지 마세요!

    자유게시판

    соғыстан кейінгі білім беру жүйесі - білім беру жүйесінің қалыптасуы

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Sarah
    댓글 0건 조회 16회 작성일 24-09-24 02:59

    본문

     
     
     
     
     
     

     
     
    соғыстан кейінгі білім беру жүйесі - білім беру жүйесінің қалыптасуы [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    1 Ерте заман 2 Ресей Империясы кезеңі 3 ХХ ғасыр 4 Жоғарғы білім берудің дамуы 5 Сілтемелер Ерте заман [ өңдеу қайнарын өңдеу]. Соғыстан кейінгі кезеңдегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің дамуына сипаттама береміз; Жалпы орта білім беру жүйесіне көшу үшін қажет болғанын анықтаймыз. Ұлы Отан соғысына дейінгі қалыптасқан халыққа білім беру жүйесі, оның ішінде жалпы білім беретін орта мектептің құрылысы соғыстан кейінгі. Қазақстандағы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы қазақ мемлекеттілігінің құрылу кезеңінен бастап ұзак уақыт бойы елдегі болып. Еліміздегі халыққа білім беру жүйесінің тарихы. Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңы. 2. Білім беру жүйесінің құрылымы мен принциптері. 3. Орта білім беру жүйесі. Саяси құрылысы және мемлекеттік басқару жүйесі. Кеңестік білім беру жүйесінің қалыптасуы. Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстан (жж.). Білім беру саласында жүргізілген реформаға сәйкес, ХХ ғасырдың 20-30 жылдары бірқатар өзгерістерге қол жетті: замануи білім беру жүйесіне көшкен. Дің ресми мемлекеттік жүйесі тән елдің білім беру тарихын зерттеу дүниежүзілік соғыстан кейінгі білім беру жүйесіне қатты әсер еткен. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы. 0. 1. Таңдаулы. Ұнайды. PDF жүктеу WORD жүктеу. Оқу мақсаттары (оқу. Мазмұны 1 Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты 2 12 жылдық білім беру 3 Кәсіби деңгейдің дамуы 4 Қазақ мектебі 5 Сынып жетекшісінің ата-аналармен өзара іс-әрекетінің ерекшеліктері 6 Ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың түрлері 7 Дарындылық 8 Әлеуметтік-лингвистикалық жүйе 9 Пайдаланылған әдебиеттер Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты. Қазіргі қазақстандық білім беру жүйесі «Білім туралы» Заң (1999 жыл), «Білім» мемлекеттік бағдарламасы (2000 жыл), «2010 жылға дейінгі білімді дамыту стратегиясы» (2001 жыл), «жылдарға. Қазақ қоғамындағы білім жүйесінің даму деңгейі (ХХ ғасыр 20-30 жылдар). 8790. Қазақ жерінде орта ғасырлардан бастап білім беру жүйесінің негізі қаланды. Олай дейтініміз VIII-Х ғасырларда. Осыған орай, соғыстан кейінгі Қазақстандағы білімнің ғылымның қалыптасуы мен дамуын зерттеу тарих ғылымындағы басым бағыттардың қатарынан орын алады. Соғыстан кейінгі білім беру жүйесі, білім беру жүйесінің қалыптасуы Білім беру жүйесінің негізгі мақсаты жалпы адамзаттың құндылықтар, ғылым және практика жетістіктері негізінде жеке адамды кәсіби шыңдауға және қалыптастыруға арналған тиісті. Сынып: 9-сынып Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым Тақырып: ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы 20.01. Таңдаулы Ұнайды PDF жүктеу WORD жүктеу Сабақ барысы Пікірлер (0) Кіру.



    оқу мен оқытудың айырмашылығы - оқыту үдерісі дегеніміз не [Читать далее...]

    ULAGAT. Оқыту үрдісі: мақсаты, міндеттері, қызметі. Оқыту әдістері, формалары, ұстанымдары, заңдары. 1. Біртұтас педагогикалық процесті құраушы екі басты бірліктің біреуі оқу процесі. Бұл. Оқыту мен оқытудың айырмашылығы неде? • Оқыту және оқу бұл бір-бірімен тығыз байланысты ұғымдар. Олар көбінесе бірдей нәрсе деп түсінбейді және кейбіреулер бұл терминдерді бір-біріне. Оқытудың басты мақсаты, әдіс тәсілдері, мазмұны мен міндеттері қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп, жаңарады. Оқыту таным процесі. Танымдық ерекшелігі — оқушыда білімге деген қызығушылығы ұдайы өсіп арта түседі. Оқытудың міндеті оқушыны айнала ортамен (табиғат, қоғам) және адам дамуының негізгі заңдылықтарымен қаруландыру. Оқу әдістерін таңдауда және қолдануда информатика мұғалімі әдістердің мақсаты мен оқытудың міндеттеріне және әрбір нақты пәнге сәйкес, оқу материалының. "Дидактика" бұл ежелгі грек сөзі, яғни didasko оқыту, түсіндіру, дәлелдеу, оқу деген ұғымды білдіреді. Дидактика білім беру мен оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы. Әл-Фараби оқыту дегеніміз үйрету, дағдыландыру, әрекеттендіру дейді. Сондықтан да білім мазмұнын байыту, оқыту үдерісін жетілдіру, инновациялық технологияларды дүниеге әкелу, жан-жақты дамыған, рухани бай, өз елін, халқын жанымен сүйетін тұлға қалыптастыру өз шешімін қажет ететін, кезек күттірмей, іс жүзіне асыратын мәселе болып отыр. Дамыта оқыту технологиясының тапсырмалары мен сұрақтарын құрастыру үлгісі. Тапсырмалар мен сұрақтар түрі. Айырмашылығы не? Біз сендермен қандай қорытындыға келдік? ДОТ-қа негізделген сабақ: 1. Оқу мақсаттарының қойылуы 2. Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру 3. Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу Бұл – үшеуі дамыта оқытудың Д.Б.Эльконин – В.В.Давыдов жасаған жүйесінің негізгі компоненттері [2, 37]. Дидактика» термині грек тілінен енген, аудармасы «үйретуші» дегенді білдіреді. Алғашқы рет бұл сөз неміс педагогы Вольфганг Ратке шығармаларында қолданылып, оқыту өнері мəнін аңдатқан. Ал Я.А.Коменский дидактиканы «баршаны барлық нəрсеге үйретудің əмбебап өнері» деп түсіндірген. Ол əртүрлі оқу пəндерінің желісін, мазмұнын, оқыту формалары мен əдістерін қарастырады. Əр оқу пəні өз əдістемесіне ие. Сонымен, ежелгі заманнан бері балаларды оқыту мен білімдендірудің жетілген жолдары іздестірілуде. Мұғалімдер көптеген бағыттарды өз тəжірибесінде тексеріп, сынап көруде. Сонымен, таным мен оқу процесі арасында қаншалықты ортақтастық болса, соншалықты айырмашылық та бар. Оқыту мен оқытудың айырмашылығы неде? • Оқыту және оқу бұл бір-бірімен тығыз байланысты ұғымдар. Олар көбінесе бірдей нәрсе деп түсінбейді және кейбіреулер бұл терминдерді бір-біріне. Бұл принципте мына заңдылықтар бар: білім мазмұны және оқушылардың танымдық күштерін дамыту оқыту процесіндегі бір-бірімен өзара байланысты бөліктер; оқу. Оқыту тәсілдерінің түрлері: • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері; • мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер; • оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер; • жеке. Бағдарламалап оқытудың күшті жақтары: оқу материалының бөлшектенуі, оқушының белсенді өзіндік жұмысы, тұрақты тексеру, оқыту қарқыны мен оқу материалы көлемінің даралануы. ULAGAT. Оқыту үрдісі: мақсаты, міндеттері, қызметі. Оқыту әдістері, формалары, ұстанымдары, заңдары. 1. Біртұтас педагогикалық процесті құраушы екі басты бірліктің біреуі оқу процесі. Бұл. Оқыту үдерісінің құрылымы. Салыстырмалы педагогика. Пәннің атауы. Пәннің мәні. Базалық пәндер. Педагогиканы оқытуда дидактикалық принциптерді пайдалану. Педагогиканы оқытудың заңдылықтары мен принциптері.


    қума толқын амплитудасы
    чехлы для xiaomi 11t
    манимен адрес
    жоғары оқу орнын бітірушілерге тілек
    порт курык на карте

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ онлайн қазақ басылымдары ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.

    HOME
    카톡상담
    서비스신청
    우공신블로그